EVOFILM | Klage Solfilm

Sådan rapporter du en Klage

Inden du anmelder en klage, skal du sikre dig, at din ordre er korrekt, især hvis de film, du har modtaget, slet ikke passer. Tjek at du har bestilt den rigtige kropsmodel, ikke årsmodel, men kropsmodel,  læs mere om karosserimodeller her.

Før du kan klage, skal du så vidt muligt færdiggøre montagen af ​​filmen. Installationer, der ikke er afsluttet og kan vises på billedet, accepteres ikke som reklamation.

1. Tag billeder

For at vi kan hjælpe dig med en reklamation, har vi brug for billeder af køretøjet forfra, bagfra og fra siden for at kunne fastslå, hvilket karrosseri bilen har. Så vil vi have billeder, der viser, hvad du synes er galt med filmen. Du finder mere information om, hvordan du fotograferer din bil og en fejl i vores billedguide.

2. Mål fejlen 

En fejl skal altid angives i nøjagtige mål, dvs. "der er ingen X mm", ikke "der er et mellemrum mellem X og Y mm". Fejlene skal oplyses skriftligt. Billeder af forskellige måleværktøjer godkendes ikke, da der kan opstå fortolkningsproblemer. Husk altid at angive totalmål, dvs der er ikke 5 mm på den ene side og 4 mm på den anden side, så fejlen er 9 mm og så videre.

3. Udfyld formularen

Når du har taget billeder af bilen, af eventuelle fejl og taget mål af disse, er du klar til at klage.


Indgive en Klage

  • Inden du anmelder en klage, skal du sikre dig, at din ordre er korrekt, især hvis de film, du har modtaget, slet ikke passer. Tjek at du har bestilt den rigtige karossmodel, ikke årsmodel, men karossmodel,  læs mere om karosserimodeller her.
  • Inden du anmelder en returnering, skal du kontrollere omhyggeligt, at den opfylder betingelserne for returretten.


Fotografer din bil korrekt

Sådan fotograferer du din bil på en korrekt måde, så vi kan hjælpe dig, uanset om du ønsker at købe solfilm til din bil og har brug for hjælp til at vælge den rigtige karosserimodel, en klage eller en forespørgsel, hvis vi har solfilm til netop din bil model. 


Sådan fotograferer du en klage - Quick guide

Sådan fotograferer du din bil og filmene, så vi kan hjælpe dig på bedste vis med din klagesag.

1. Fotografering udefra

Forkert: Detaljebilleder af huller kan ikke bruges til at håndtere en klagesag.

Korrekt: Du skal se hele æsken og filmen for at kunne vurdere montagen og evt. produktionsfejl. 


2. Fotografering indefra

Forkert: Detaljebilleder af huller på den ene side af fx en bagrude kan ikke bruges til at håndtere en klagesag.

Korrekt: Uanset om der er fejl på den ene side eller om der er fejl på begge sider, skal der et billede, der viser hele filmen, så man kan se begge sider af glasset for at kunne håndtere reklamationssagen.


De mest almindelige årsager til fejl

Den mest almindelige fejl mange mennesker laver er at måle filmen på glasset i stedet for at montere den. Filmen strækkes 5-10 mm under montering og derfor kræver vi at filmen skal monteres før der kan klages. Så er der mange, der ikke strækker filmen nok under monteringen. Hvis der mangler 1-2 mm på filmen, er det et tydeligt tegn på, at filmen ikke er blevet spændt ordentligt ud og vi vil derfor kræve genmontering før vi tager en klage på sådan en sag.

Reduceret pris ved genbestilling med vores garantier!

Du ved, at vi tilbyder 20% rabat på nye film op til 12 måneder fra din første levering. På denne måde kan du bestille et helt nyt sæt film til din bil eller blot enkelte film, hvis det er nødvendigt, til en ordentlig rabatpris.